جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: ملت ایران همواره در صحنه های مختلف پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاریخ ساز بودند و اقتدار و عزت برای کشور به ارمغان آوردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی صبح روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رأی مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت حضور در این انتخابات، گفت: اهمیت مرحله دوم کمتر از مرحله اول نیست و مردم با حضور خود در این مرحله از انتخابات، دولت را تکمیل کنند.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه از مسئولین جلوتر هستند و صاحب انقلاب هستند، و همواره در صحنه های مختلف پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاریخ ساز بودند و اقتدار و عزت برای کشور به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه پیروز این دوره از انتخابات نیز مردم هستند و تکمیل این راه حضور در انتخابات است، ادامه داد: حضور داشتن و نداشتن در انتخابات رأی اتفاق می افتد ادای تکلیف نیست و انتخابات حق و تکلیف برای تمام ایرانیان است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز همه در پای صندوق های رای حضور می یابیم تا کاری را که در دور اول انتخابات انجام دادیم، کامل کنیم، گفت: شرکت در انتخابات حق و ادای تکلیف همه ایرانیان است و وظیفه همگان است تا کار ناتمام را امروز به سرانجام برسانند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی لزوم مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای را مورد تکید قرار داد و افزود: همه مردم می دانند که زحمات و تلاش های انجام شده از سوی آنان، امروز تکمیل می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha